Saturday, October 29, 2011


BISMILLAH AL RAHMAN AL RAHIM,

Sungguh sepi blog ini setelah beberapa lama, dek kerana kesibukan kerja dan rutin lawatan ke hospital, Alhamdulillah Ahmad Azri dan anak2 yang lain sihat dan ceria, cuma perkembangan Ahmad Azri memang terlalu lambat, walaubagaimanapun, kami bersyukur kerana Ahmad Azri ada semangat dan semangat itulah yang menyebabkan sentiasa ada perkembangan dari dirinya...

Baru-baru ini doktor mengsyorkan untuk memberi Ahmad Azri sejenis makanan tambahan iaitu MCT oil ( http://www.allstarhealth.com/lj_c/mct_oil.htm ), tapi kami lebih kepada untuk memberikan Azri dengan Minyak Zaitun, matlamat utama doktor untuk memberi tenaga lebih bagi menambahkan berat badan Azri yang sehingga kini setelah berumur setahun 8 bulan hanya mampu mencecah 7.13Kg sahaja iaitu berat bagi kanak-kanak yang seusia 8 ke 9 bulan.

Buat masa ini biarlah kami pula mencuba dahulu melihat kesannya daripada asyik mengikut aturan doktor yang kadang kala ada kaburnya atau sekadar memberi nasihat. Mari kita lihat kesan minyak zaitun sehingga bulan Disember nanti.

No comments:

Post a Comment